Eda-asellinam35 Serpilkrgn 2016 da bi kızım oldu iki sene önce ilk düşüqümü yaşadım bide şimdi ikinci düşüqüm oldu çarşamba qünü tekrar bakılacak kalp atışına sonrasında kürtajla alınacak özele qittim kendi doktoruma kızımda qittiqim yurt dışındaydı yeni dönmüş bende öqrendim buqüne randewu almıştım ama nasip böyleymiş kalp atışı olmadıqını öqrendim araştırmak qerekiyo neden oluyo diye dedi bakalım
Serpilkrgn Aynı durum yengem de oldu ilk gebeliği sağlıklı bir şekilde oldu sonraki gebelikler düşük olunca genetikte pıhtılaşma çıktı . İlk gebeliklerde bazen olmıyprmuş sonraki gebeliklerde çıkıyor . Sizde baktırırsınız hayırlısı olsun
EsilaErtugrul Eda-asellinam35 canım arada adet sancısı gibi oluyor kasıklarımda belimde ama kanama kahverengi şeklinde şuanda ama cuma günü kıpkırmızı adet gibi bi anda boşaldı, ama cumartesiden beri kahverengi olarak devam ediyor.
Eda-asellinam35 EsilaErtugrul ihmal etme bence qit hemen çünkü aqrının eşlik ettiqi kanama normal qörülmüyo bende sancı hissettim ilk malesef ki kalbi durmuş bebeqimin korkutmak istemem seni ama önlemini al istersen sıkıntı yaşama sonrasında
EsilaErtugrul Eda-asellinam35 doktor kanama artmadıkça gelmene gerek yok progestanı kullan dedi, bende o yüzden gitmedim ama belim çok ağrıyor