Eda-asellinam35 çok geçmiş olsun canım bende 2 sene önce düşük yaşamıştım, şimdide hamileyim ama cuma günü kanamam oldu kırmızı şekilde doktora gittik devlete kalbi atıyor dediler ama düşük tehliken var dediler 6+5 dediler normalde son adet tarihime göre 9 haftalık olması gerekiyor aslında. Şuandada kahverengi lekelenmelerim devam ediyor. Siz nasıl kanama yaşamıştınız acaba biraz bilgilendirirmisiniz? Benimde korkularım varda şuanda ne durumda bilmiyorum kalbi atıyormu atmıyor mu bilmiyorum