Sevo03 25+1 ✋🏻
Kızım olcak adı Elif alya 👼, detaylı ultrasonu yaptırdık , Alışverişini tamamladık sadace beşik ve puset kaldı onlarıda doğum şeklim belli olduktan sonra almayı düşünüyoruz , şimdilik normal doğum gözüküyor . Bel ağrılarım var geceleri uyuyamıyorum yastıklar bile rahatsız ediyor , halsizlik başladı kafamı yataktan kaldıramıyorum sağlıcakla gelsinler inşallah 🤲🏻