Nrggzr çok gelmiş geçmiş olsun ..Ben de 5 gün önce oldum ama narkozlu olduğu halde ne kadar kötü hissettim kendimi bir de bayıltmadan o psikoloji gerçekten zor,şikayet edin doktorun yorumlarına yorum yazın .Kimseye bunu yapmaya hakları yok,tekrardan çok gelmiş geçmiş olsun 🤧🤧