sophia Ukubrakoc 12 hafta cok erken zaten o yuzden bize doktorumuz 16 olmadan hicbir sey soylemem dedi. Siz cok erken kaptirmissiniz kendinizi malesef
Ukubrakoc Incitanesininannesi evet evet aynen öyle mesela öyle benimsiyorsun öyle seviyorsun oğlum diye filan ama ikisi de bizim evladımız şükürler olsun Allah’a 🤲
Alinamoms Ukubrakoc ben tam anlayamadım kız olduğuna mı üzüldü yoksa doktorun yanlış görmesine mi.? 🤔
Ukubrakoc Alinamoms kız olduğuna digil bence çünkü mesela bugün alışveris yaptık her şeyin en iyisini aldı kızım için dedi. Doktor erkek dedi ya bize o da hep öyle sevdi araba filan aldı çorap filan bı sarsıldı
Alinamoms Ukubrakoc yaa o yüzden aslında doktorların 12. Haftada tahmin yürütmesi yanlış. Mesela benim doktorum bir tahminim var ama söylemicem 16. Da gel dedi. Bende haftaya 16 olucam merakla bekliyorum ❤️ o yüzden burda gördüğüm herkese yazıyorum 16dan önce kesin görmeyin diye
Tdof26 Ukubrakoc ay resmen ben.. bizede aynı %60 erkek demişti ben hep kesin değil falan dedim ama eşim sürekli oğlum aşşa oğlum yukarı ister istemez bende alıştım. Aslında normalde asla kız erkek ayırt etmemm ama eşim yüzünden bende üzülmüştüm resmen. Doktora gittik kız bebek dedi eşim resmen yıkıldı 😂 o böyle yapınca ben daha da üzüldüm tabi öyle işte .. ama hiç umrumda değil o benim dünyam 🥰😂
Sinemmm03 Bizede 13 haftalikken kiza benziyo denildi fazlasiyla alistrdik kendimizi ama bugunku kontrolde erkek dedi doktorum17 haftalik olduk bu arada ama cok şükür rabbimin verdigi kiz erkek önemli deil hayirli ve saglikli olsunlarda