Ukubrakoc benim eşimde ilk bebegimizin erkek olmasını çok istiyordu. 13.haftada doktor kontrolünde %80 erkek dedi tabi aynı sizin eşiniz gibi oğlum oğlum başladı, detaylı da öğrendik kızımız olacak Allah izin verirse inanmadı doktorun cihazı iyi değil falan diye özele gidiyoruz zaten başka bir doktora gittik oda kız dedi. Alisacaklar yani canım ikiside bizim sonuçta. Ama tamamen doktor hatası böyle bir tahminde bulunmasıydi daha iyiydi. Bir de ilk ne deniliyorsa ister istemez insan ona adapte oluyor gibi geliyor bana 🤷♀️