BegumIscanTunc kahve-cekirdegim ilk öğrendiğim betam 2807 ikinci betam 4882′ydi 5+2 de kese 6+3 te bebek ve kalp atışı duyuldu
Sermec27 kahve-cekirdegim oğlumda adete 3 gün kala 80 di 3000 üstü gözüktü kese bu bebeğimde adete 1 gün kala 794 cıktı yine 3000 üstü gözüktü kese 🥰
Sisi kahve-cekirdegim doktora henüz gitmedim kese vs için. Adet günü 255 çıktı 6 7 haftalıktı sanırım 40.000 çıktı değer şimdi çarş günü ilk kontrole gidicem hesaplarıma göre 9+2 olcak eğee bir sıkıntı olmazsa inşallah 😇
kahve-cekirdegim Hamileyim-mutluyum maşallah kaç gün geçmişti benim 404 çıktı nasıl sizce adet günümden iki gün sonra :)
kahve-cekirdegim papatyasever34 yaaa benimde bir saat önce 404 çıktı Rabbim herkese hayırlısıyla nasip etsin 😊 kaç gün geçmişti
kahve-cekirdegim İki kimyasal gebeliğim oldu ilk defa bu kadar yüksek çıktı 19u bekliyordum bugünle 3gün geçti galiba 404 çıktı nasıl sizce korkuyorum 😣
Denizin Sisi canımmm benimkide 6qw1d likken 39000 çıkmıştı :)) son adet tarihim başlangıcı 31 ekim benimde 🙏🧿
kahve-cekirdegim Sisi maşallah ya Rabbim isteyen herkese nasip etsin korkuyorum iki kimyasal geçirdim dua edin banada 😊
kahve-cekirdegim papatyasever34 hayırlı olsun canım gözün aydın maşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 😊
Sisi kahve-cekirdegim inşallah herşey yolunda gidicek cnaım hiç merak etme 😇 1 hafta daha. Bekle doktora git
Hamileyim-mutluyum kahve-cekirdegim benim adetim de 2 gün geçmişti canım ama bu değer kişiden kişiye değişiyor önemli olan 2 günde bir en az %60 artması senin değerinde düşük değil güzel
kahve-cekirdegim Gullll35 baya erken öğrenmişsiniz maşallah 😂 adet günü sonrası kaçtı hatırlıyor musunuz ya😊
191015 kahve-cekirdegim adetime 5 gün kala 18 di 3 gün sonra tekrar verdim 76 Çıktı 3 gün sonra tekrar verdim 750 çıkmıştı bi hafta sonra baktığımda 3250 çıktı ve aynı gün kesesini gördük
Gullll35 kahve-cekirdegim adetimden bir gün önce 2700 olmuştu artık kontrole gerek yok dedi 4 gün geçince ultrason a girdim ve göründü😌 48 saatte bir 3 kat arttı hep
Ozge1708 kahve-cekirdegim Ilk betam 2044 du canm ikinci 9422 6+3 de kese gördük bebek dr vardı kalp atışı da ama biz dinleyemedik. 7+3 de de kalp atışını dinledik canm.
Sevgi1907 kahve-cekirdegim ilk ogrendigimde betam 25. 45ti 4+4 haftalikkende keseyi gordum suan 29+5 olduk cok şükür 🙏🙏
Ozge1708 kahve-cekirdegim Canm fusukligu önemli değıl düşük te değil zaten artış hızı önemli. Benim tüp bebek olduğu için adet günü geçmiş falan pek önemli değildi. Ama adetle hesaplarsak adetten 2 gün öncesi olmuş oluyor ogrendogim sonuç.