zohreeeee Ece1985 ovulyasyon her zaman 2cizgi cikiyo cunki vücutta lh hormonu her zaman bulunur)t nin cden koyu cikmasi yumurtlama demekdir)
Denizesin Ece1985 hayırlı olsun canım çok sevindim senin adına iki sorum olucak hamilelik belirtisi olarak ne oldu bir de kaç aydr bekliyorsun bebiş
Merii00 346 benim adetim 2 ay gecikti test yapıp yapıp negatif çıktı en son doktora gittim negatif çıktı yerinde olsam direk kan veririm hiç beklemem
Benaytemel 346 bence teste bir daha bak bende aynı şekilde negatifi görünce kenarıya bırakmıştım hamile olduğumu öğrendikten sonra eski testlere bi baktım meğer hamileymişim 10 dakika beklemediğimden dolayı görememişim 😂😂😂