Tugcekkkkk 346 bazen stres kaynaklı gecikme olabiliyor testleri 3gün arayla 2 defa yapın negatifse gebelik yoktur
blueberyy00 346 testte çıkması lazım eğer çıkmazsa doktora gidin bir sorun olabilir baya gecikmiş çünkü
MinikRC 346 Nüye korkuyorsunuz? Normalde düzensizse tamam ama yapın ki ne olduğunu bilin en azından böyle kaçarak olmaz.Ayrıca zaten 13 gün geçmiş varsa geç döllenme olsa bile çıkar artık..İdrarınızı tutmanıza falan gerek yok,çok sağlıksız
Didemmmmm 346 hayırlı olsun canım benim takip et inşallah çok çok yükselir sağlıkla kucağına almak nasip olsun🙏
Deletedmom15262 346 hayırlı olsun sağılıklı ilerlesin insallah iki günde bir testi muhakak aynı merkezde ve saate vermeyi ihmal etmeyin değer artışı bazen farklı labautarda değişiklik gösterebiliyor. tekrardan gözünüz aydın 🧿💓
Ece1985 Merhaba canim,hayirli olsun. benimde adetim suan 14 gun gecikti.. ama test yapmaya korkuyorum ve yapmadim sadece ovulasyon testi yaptim oda iki cizgi cikti kafam karisti. Suan karin alti agrilrim var sanki regl olacagim gibi😔
sehrengiz_8 Ece1985 canım neden korkuyorsun ki ya hamile isen ve gerekli folik asit ihtiyacını Alman gerekiyorsa olumsuz da olsa sonuç yapıp öğrenmelisin
Ece1985 sehrengiz_8 yaa 5 gun once yaptim negatif cikti:( ama adet gormeden ovulasyon neden iki cizgi cikiyor ki?
zohreeeee Ece1985 ovulyasyon her zaman 2cizgi cikiyo cunki vücutta lh hormonu her zaman bulunur)t nin cden koyu cikmasi yumurtlama demekdir)