MKrasnic önce türkçeyi öğretip sonra ingilizce öğretmek gerekiyormuş kafası karışabilirmiş benim eşim ingilizce öğretmeni evde ben türkçe konuşacağım o da ingilizce o şekilde daha iyi olduğunu duymuştum inşallah başarılı olabiliriz😂 bizim bi arkadaş 2 3 yaşında başlamıştı şimdi kızı 7 yaşında ana dili gibi konuşuyor aksanlı falan umarım biz de yapabiiliriz🥰