Merhaba arkadaşlar, şu an 16 haftalık hamileyim. Çok araştırdığım ve önceden beri planladığım bebeğim olunca - olduktan sonra ona ana dili ile birlikte İngilizce öğretmek istiyorum. Hem gelecek hayatında kolaylık hem de daha farklı bakış açılarına sahip olması zihninin gelişmesi için iyi olduğunu düşünüyorum. Şu an ben de tekrarlar ile bebeğim olana kadar İngilizcemi geliştiriyorum. Benim gibi düşünen , isteyen ya da uygulamış olan anneler var mı ? Nasıl bir yol izlediniz, faydasını gördünüz mü ? Ya da isteyenler , hazırlıklar planlar yapmaya başladınız mı 🥰