Bende 12 haftalığım bugün hapşırınca karnımda 4 kere pıt pıt bir şeyler oldu göbek deliğimin biraz altında ve Hafif solunda. Gaz mı bebek mi anlamadım değişik bir hissi vardı gerçekten pıt pıt attı. Daha öncede 10 haftada Yüz üstü yatınca böyle bir his oluyordu artık olmuyor. Tabi şuan çok çok erken ama insan düşünmeden edemiyor acaba bebek mi diye 😂😂