Hanz Kızlar bir anda tat koku gitti kac gunde geldi olanlar yazarsa çok sevinirim ne kadar sürdü bu durum internette 2 hafta ve 6 hafta diyor ve hatta kalıcılık durumu var diyor sizde ne kadar sürdü sizde ve ne yaptınız acaba 😩
Oznuryunus Hanz benim 2 ay oldu yeni yeni keskin koku aliyirum ve bazen kokuyu bile ayırt edemiyorum eskiden burası böyle kokuyordu diyordum şimdi anlamıyorum geçen birşey koktu burnuma anlayamadım gecenin ikisinde evde tektim gaz mi kokuyir diye uyuyamadım sabaha kadar 😔
Minnaktospik Hanz karantina bittikten sonra 5 gün içinde geri gelmeye basladi ama az az alıyordum, 1 ay oldu atlatalı daha yeni hersey yolunda yani yeni geldi koku tamamen
[silindi] Hanz biraz zaman alir benim hala tam geri gelmedi kokum bir burun tam digeri hala %50 gibi. Mesela bugun firinda yemekten yeni yeni koku geliyor zannederken brokoli kokusunu aliyordum keskin bi de sonucta ama hafif hafif, bi gittim biberler baya pismis hic kokusunu alamadim diger odadan. 11Kasim’da pozitif cikmistim ben. Tad bende hic gitmedigi icin onu bilemiyorum.
ece_2206 Minnaktospik bunun için birsey yaptınız mı benim de bir ay oldu olacak hala yüzde 50 60 düzeldi
Minnaktospik Hanz ateşin oldu mu, ben 3 gün ateşle yattim 38,5 ve 39 sabah aksam hic düşmedi, ilk 4 gün sadece kuru öksürük ve ates sonra koku tat gitti, geri gelmesi 1 ayı buldu ama ateşli geçirdiğin süre ne kadar kısaysa o kadar kisa sürede geri geliyor
Hanz Minnaktospik benim hic ates olmadı sadece vucudum agriyordu basim agriyordu oksuruk ve tat koku gitti
ZeyAk @Hanz karantinamız biteli 1 hafta oldu daha yeni az buçuk gelmeye başladı oda yüzde 30-40 larda merak etmeyin gelir kimi kişilerde bu süre uzun sürüyormuş kimisinde kısa. Çok şükür ki sağlıkla atlattık oda düzelir inşallah 🙏
lifeofmybaby Hanz 1 haftada biraz geldi 2. Haftada tamamen gelmişti. Sirkeyle bolca gargara yap burnuna tuzlu su çek sürekli o zaman hemen geliyor
ece_2206 lifeofmybaby ben de yaklasık bir ay oluyor hala yüzde elli koku alıyorum tuzlu okyanus suyu olur mu yoksa tuzlu su mu olacak :)
lifeofmybaby ece_2206 ben hem sterimar okyanus sulu burun spreyi kullandım hemde tuzlu su çektim burnuma şırınga ile. Sanki tuzlu su çekmek daha faydalı burnu yıkamış oluyorsun baya👍
lifeofmybaby Hnfmhmt evet crp ve d-dimer bakıldı yüksek çıktı covid de pozitif çıktı. Ama crp tek koronadan yükselmez idrar yolu enfeksiyonları vb durumlardada yükselir pcr testi yaptırın belirti varsa.
Hnfmhmt lifeofmybaby pcr yaptordım az önce, idrar yolu enfeksiyonuna cuma bakıldı yoktu. Muhtemelen covid. Daha önceki gebeliğimde erken doğum yaprım suyum erken gelmişti ve crp o zamanda tuksekti o zamankar covid yoktu ondan korkuyorum
enfla lifeofmybaby merhaba gecmıs olsun pekı kan sulandırıcı fılan kullandınız mı bnmde ıkı gundr koku alamıyorum arada alıyor gıbıyım yıne gıdıyor doktorum takıp et baska semptom olursa test yaptr dedı
Minnaktospik spaceship hayır yapmadik çünkü 2 ay boyunca vücutta pozitif görünüyor diyenler oldu, zaten yaptirmaniz sart da değil karantina bitince 15 gün daha cikmadim ben ama eşim negatif oldugu icin 14 gün evdeydi bitince işe basladi hemen