Kızlar geçen hafta tam 13. Haftamda doktora gittim özele. Bebişim güzel pozisyon verdi tam bacak arasından bide ultrason cihazıda renkli ultrason du doktor erkek dedi cinsiyet için hatta resmini çıkardı atacktm buraya ama beceremedim 😂 her neyse şimdi bikaç yerde okudum 16. Hafta öncesinde kız bebeklerde erkeğe benzer bi çıkıntı olabiliyormuş. Bu durumu yaşayan oldu mu acaba ?