_aycaccelik Aysesimsek3535 33.haftada başladı benimki şu an 36.haftadayız tatlı badem yağı sürerek en azından kaşıntılarımı ve kuruluğu engelliyorum tavsiye ederim
Esoo0698 Aysesimsek3535 Ay ciddimisin bende o gün keselendim bayonda kaşınıyor diye bidaha yapmayım o zaman normaldede kaşımayım 🤦♀️ Bilgin için çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun 🌸🌸