Çok iyi düşünülmesi gerekli. Bi tanıdığım vardı, 27 yaşında 3. Çocuktan sonra bağlattı. 32 de eşiyle ayrıldılar ve 34 yaşında başka biriyle evlenme kararı aldı çok da mutluydu ama karşı taraf çocuk istediği için epeyce bi sorun oldu bu mevzu. Ne bileyim hayat bu işte insan bilemiyor ki..