Bencede bağlatmayın ya ne olur ne olmaz biz 5 yıldır geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz hiçte öyle kaza falan olmadı şükür hatta istediğimiz halde bile 7 ay bebişte olmadı 🙈 şimdi hamileyim çok şükür rabbim aratmasın ama bağlatma fikri ne bileyim siz bilirsiniz yine de bence çok doğru bi karar değil🙄