07Rukiye07 Mrvgl kramp karıncalanma falan bişey eksikliğinden olabilir canım değerlerine baktırdınmı normal mi
Mrvgl 07Rukiye07 Magnezyum eksikliği evet. Vajina kısmında kasıklarda oldu kramp gittim doktora idrar tahlili yaptı temiz çıkınca magnezyim eksikliği yapıyor dedi. Tablet verdi vitamin. 2.gun geçti . Her gün 1 tane içiyorum.
hilal_au Semahmet18 hareketsizlikten olabilir mi acaba? Ben de 20.haftadayım arada belim ağrıyor, tutulur gibi oluyor. Yürüyüş falan yapmamaktan mı kaynaklanıyor ki 🤔
Semahmet18 hilal_au bence ondan kaynaklanıyor iki gündür yürüyüş yapıyorum bende sanki yürüyüş yapınca biraz daha hafifliyor 🙄 aslında evin içinde de durduğum yok ama dışarıda yapılan yürüyüş bi başka sanki 😀
Semahmet18 Mrvgl Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin canım bütün hamişlerimizin inşaAllah🤗 yarın bi gün bu ağrılarımızı bile özleyeceğiz 🙈
Semahmet18 Eerrennn_ hayır canım kullanmıyorum ama Çarşamba günü hastaneye gidecem doktoruma söylicem benimde bi hafta oldu böyle ağrılarımın başlaması
Canan_suatefe08 Semahmet18 oyyy bende 2 gündür ayni dertten muzdaribim ne iyi gelicek bu ağrıya bilmiyorum düzenli yürüyüş yapan biriyim sürekli hareketliyim neden oluyo anlamadim
Busramhr Semahmet18 bende solda hissediyorum 🤩hissetmek de değilde iğne batmaları kramplar filan solda oluyor genelde
Semahmet18 Busramhr bazıları erkek bebekler sağda olur diyor ama kız bebeklerinde sağda olduğunu duydum cinsiyetle alakası yokmuş 😊
Mrvgl Semahmet18 Evet bizim kız 🥰 doktor bugün yine sormadıgim halde kız dedi . 28 haftalık. Ve sağ tarafında hep,yine ordaydi. 🤭