Mrvgl Semahmet18 evi supurdugum günler özellikle sağ kalçama iğne gibi ağrı saplaniyor. Koltuğa uzandığımda falan eşim ensemden tutup kaldırıyor. Vazelin ile msj yaptırıyorum öyle rahatliyorim az da olsa
Srnysl Semahmet18 bende aynı durumdayım canım 30+1 deyim ağrılarm oluyor du ama bu kadar değildi yaklaşık 1 haftadır falan topallayarak yürüyorum resmen oturamiyorum uzanamiyorum bile
hilal_au Semahmet18 hareketsizlikten olabilir mi acaba? Ben de 20.haftadayım arada belim ağrıyor, tutulur gibi oluyor. Yürüyüş falan yapmamaktan mı kaynaklanıyor ki 🤔
1000114383540251 Ah ben ben 27 yim biraz fazla ayakta kalsam yada ıs yapsam kalkamıyorum agrıdan topallıyorum resmen birde bel fıtıgı var bende tetikliyor
Semahmet18 Tugceblc Bende fıtık yok ama aşırı bel ağrım oldu bu hafta hadi onu anladım kalçam da çok ağrıyor ve yürüyemiyorum acaba hergün düzenli yürüyüş yapmıyorum diye mi sizler yürüyüş yapıyor musunuz?
07Rukiye07 Mrvgl sağ kalçam iğne gibi batıyor üzerine oturtmuyor ve aynı sekilde eşim kaldırıyor benide :(
Dudumrtk Bende 33 haftalığım hafta sonu temizliğindr pencere sildim eğil kalk oldu biraz ve bel ağrısı karın ağrısı uyuyamıyorum şu anda hafta içi çalışıorum malesef bugüne kadar öyle ağır bir şikayetim yoktu 🤔
Mrvgl Busramhr Çok erken başlamış eğer kramp devamliysa. 30.haftadan sonra başlıyor genelde magnezyum eksikliği. Bende de 24 de başladı.
Mrvgl Busramhr Benm bebek sağ tarafında hep doktor da sağda buluyor her gittiğimde belkide ondannbenmm sağ kalça öyle oluyor.
Semahmet18 Mrvgl benimde bebek sağ tarafta hareketini hep sağ tarafımda hissediyorum ve sağ kalçam ağrıyor
07Rukiye07 Mrvgl kramp karıncalanma falan bişey eksikliğinden olabilir canım değerlerine baktırdınmı normal mi
Semahmet18 Srnysl şuan bende bu durumdayım kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum halbuki karnım fazla çıkmadı benim kilolu da değilim bu ağrılardan sanırım 🤷
Busramhr Semahmet18 bende solda hissediyorum 🤩hissetmek de değilde iğne batmaları kramplar filan solda oluyor genelde