2 haftadır ben de öyleyim 32+4 oldum bugün sebeplerim de var ağlamak için ama her gece kafama takmayacagim diye söz vererek uyuyorum kendime bı de çevremdeki herkes takma ağlama bebegi üzme diyip ekstra vicdan yüklüyor sanki ben deliyim hoşuma gidiyor bu durum kendileri üzmüyor da ben böyle yapıyorum sözleri etkili de oluyor bebeğimi üzdüm diye agliyoruk bu sefer özür diliyorum toparlanmaya çalışıyorum ama ertesi gün yine aynı.Pandemi, sorunlar,endişeler herşey üst üste geldi bugüne hamdolsun Allah beterlerini yaşatmasın da zor sürec duygularla başa çıkma süreci sağlıkla atlayıp yavrularimiza kavusalim inşallah 🤲