Sayeninannesi 30. Haftama girdim ve aynı senin gibiyim 😪 sebepsiz ağlamak istiyorum.. Ağrılarım, sürekli hasta hali, halsizlik ve eve kapanmak sanırım bu kadar yıprattı😕 bide saçma sapan daha çocuk doğsun sen görürsün bu günlerini arayacaksın karnındayken daha rahat gibi anlamsız korkutmalar yok mu daha çok çileden çıkmama sebep oluyor..