Es15mu babyandmom1 anladım teşekkür ederim benden sağlık ocağındaki aile hekimi istedi tetenoz aşısı olmaya gidince tiroit biraz yüksek ams hamilelikte yükselebiliyor dedi kendi doktoruma gösterdim sonucu bişey yok dedi
Sezeniniz babyandmom1 troid hormonu diye biliyorum bende de vardı bende 3.4 tü ama o ilk zamanlardı bol bol dereotu tükkkwtim düşürdü şuan ilaç falan kullanmıyorum çok şükür 🙏
Aysun1983 babyandmom1 anladım cnm inşallah birşey olmaz bizde yaptırıyoruz testleri ama her zaman bir ihtimal var diye de söylüyor doktorlar ki benim ki de söyledi taktir her zaman allahtan. Sağlıkla al inş kucağına