Merhaba anlatacağım konuda tecrübeli annelerimizin yorumlarına ihtiyacım var.
Şuanda 17+2 günlük hamileyim. 4-5haftalık hamileyken tsh, t3, t4 değerlerim 2,50 üstündeydi. Ve bunları doktorum hiç sormadı bende hiç göstermedim unuttum. 11.haftada bunun önemini öğrendim nasıl olması gerektiğini ve doktora gösterdim bana bu değerler yüksek niye göstermedin dedi. Şimdi benim kafama takılan bu durum bebeğimi etkilemiş olabilir mi? Var mı böyle şeyler yaşayan biri. İlk gebeliğim rahat olmak istesem de hep aklımın bir köşesinde çünkü 2li taramadada riskli çıktım😔 yorumlarınız benim için önemli