Elif-yener1 Hamile Olduğunu Yeni Öğrenen Anneler.. 6 haftalık gebelikte keseyi bebeği kalp atışını görebildinizmi😇
Denizin Elif-yener1 canım bende ilk öğrendiğimde 6w1d günlük hamileydim kalp atışını doktor duydu biz tam duyamadık kalbi yeni oluşuyor dedi doktor, son adet tarihim başlangıcım 31 ekim
Irmakayla Elif-yener1 bende suan 5 haftanın icindeyim 2671 kan degerim ama keseyi göremedik yarin tekrar gidicem dr dış gebelikten süphelendi hayırlısı insallah hepimiz için
Asyaayaz1 4 haftalıkken sadece kese göründü geçen hafta lekelenmem oldu Bebek o zaman gözüktü şuan 6 5 yarın randevumuz var kalp atışı için inşallah iyidir bebiş🙏🏻
Elif-yener1 Asyaayaz1 bende şuan 5+5 im beta hcg 863 cıktı çarşambaya ilk muane randevumu aldım umarım nende görürüm🎀
Aysegul11- Asyaayaz1 bense 6+4dum benimde lekelenmelerm var. 30da randevum.var kalp atisi icin. yarin haberdar edermisiniz
Nil-123 Elif-yener1 merhaba bişe soracağım ben cuma günü beta verdim 5+1 idi o zaman değerim 5,100 çıktı sizce normal mi? Cuma günü doktor randevusu o yüzden çok endişe ediyorum
irorkay Irmakayla endişelenmeyin o değerle görünmemesi normal zaten. Hastaneye gittiğinizde bize de haber verin inşalalh istediğiniz gibi olur 🙏
Asyaayaz1 Irmakayla canım hiç kendini strese sokma çok normal görülmemesi şimdi büyümüştür yarın gözükür inşallah ❤️