Lavinya8955 Defacto’nun internet sitesinde indirim var. 70 tl olan 5 li hastane çıkışını 44 tl ye aldım. Kumaşı çok kaliteli. tül ve kurdele ile süslü şekilde gönderilmiş bayıldım. Yazlık tişörtler var 7 tl,11 tl görsellerini yükledim. Ayrıca kargonuzu mağazadan teslim alırsanız kargo ücreti vermiyorsunuz. [url=https://hizliresim.com/gwxz4e][img]https://i.hizliresim.com/gwxz4e.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/uPAZkt][img]https://i.hizliresim.com/uPAZkt.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/chnguQ][img]https://i.hizliresim.com/chnguQ.jpg[/img][/url]
ZehrasMom Danlacan kumaşı kalitesi çok iyi bi çanta ben vizon rengini aldım büyüklüğü gayet iyi hatta bayağı büyük çok kullanışlı 😊🕊
Danlacan ZehrasMom evet benim de bugün geldi gerçekten beklediğimden daha kaliteli ve baya baya büyük kullanışlı görünüyor 🤗 hayırlı olsun size de 😍
ZehrasMom Anne bebekle alakalı değil ama belki işine yarayan olur colins te çok iyi indirim var içi polarlı sweatshirtler 40 tl normalleri 30 tl ve 200 tl lik alışverişe biple 40 tl indirim var tavsiye ederim
sinannuray matketyo uygulamasını indirim ilk alışverişe 150 liraya 40 indirim hafta sonları 125 e 25 indirim oluyor bezler şampuanlar ıslak mendiller baya uyguna geliyor market alışverişi de yapılabilir tabi
ikicocukannesii Kbradnmz benimde arkadaş almış bedeni küçük geldi dedi seninde öyle mi geldi canım bende çok beğeniyorum ordaki ürünleri ama tereddütteyim
tgul ikicocukannesii Bende ilk siparişimi verdim bugün elime ulaştılar hepsini de cok beğendim. Boyut olarak da sorun yaşamadım 😊
hm35 e bebek mağazında mamas papasın oto koltuğu-puseti avionaut 750den 490 a inmişti. sitesinde indirim yok bizde aldık görünce 🤷🏻♀️
hm35 Tugbaomerfaruk evet bugün tesadüf gördüm aldım. sitesinde 750tl hala. 0-13kg için yani yenidoğan 1 yaşa kadar anca kullanılır
Bahar5656 Trendyol da anne bebek çantaları ve dönence ler indirimde diye görünüyor sizce 70 80 90 TL olan dönence ler iyi mi güzel mi emin olamıyorum
Tugbaomerfaruk hm35 ımg yükle yazıp ilk link e yükleyip fotoğrafın linkini buraya atıyorsunuz çok basit ☺️ Yapamazsanız da önemli değil 😊 kaç kg a kadar acaba
Erci zeynepbalci valla ben aldim bayildim kalitesine 10 lu ve 5li hastane çıkısı aldim 10 luyu 110 tlye aldim ebebekten 160 ebevektekinden daha kaliteli abebektekini iade ettim
hm35 Tugbaomerfaruk yapamadım ama avionaut kite yazın çıkıyor zaten çok tercih edilen bi model. 13kg a kadar kullanılıyormuş