Deletedmom5 aynen bende de… benim 17 tane yumurtalarım toplandı ve rahim dinlenecek demişti bu ayın 09.12 de toplandı 12 gün oldu ve bugün adet oldum. aslında 2 adet bekleyeceksin demişti doktorum, fakat yurtdışında yaşadığım için bana salı günü sabah gel hormonlarına bakalım herşey iyi ise transferi yaparız yok ise eğer 2. Adet den sonra dedi🙈