Leylaaa38 Kızlar adet bittikten kaç gün sonra (dondurulmuş) transfer oldunuz? Ben bugün adet oldum ve salı günü sabah doktora gideceğim hormonlarıma bakılacak ve ona göre transfer olacağım inşallah.. 🙈💞🙏🏼
Leylaaa38 Hale5555 canım doktorum bi gel yinede bakalım dedi eğer hormonların rahmin iyi ise dedi beklememize gerek yok dedi yurtdışında kaldığım için fazla vaktim de yok aslında :)💞
Deletedmom5 Leylaaa38 rahim dinlendirme yapıldı yumurta cok oldugu için cnm doktorum yorgun rahimde tutmanın etkisini azalttıgını söyledi tabikide nasip ama ilaçların etkisi falanda gitmiş oldu tertemiz 🤣 çok şükür tutundu bebişim yada bebişlerim henüz öğrenemedik :)
ratatosk Leylaaa38 sizin de öyle olacak muhtemelen regl bitiminden itibaren 14 gün sonra yapılıyor. Şimdiden hayırlı olsun 🎈
Cansuturk Leylaaa38 21 kasımda basladım tedavıye 7 aralık transfer oldum taze transfer 5. Gün embriyosuydu hamileyim suan coksükür darısı basınıza insallah
Haticee0393 Leylaaa38 inan 4 yıl bekledim Allah sabrını verdi 20 gün çabuk geçti darısı sana olsun inşallah
Leylaaa38 ratatosk ah iyi bari hayırlı olsun canım❤️ Hemen ilk transfer de mi ikiz😳 bende istedim olmaz dedi ilk deneme de
ratatosk Leylaaa38 çok teşekkür ederim 💜 evet ilk transferde ikiz ama ben 35 yaşındayım yaş haddinden kazanıyorum 🙈🙈
Leylaaa38 ratatosk Ah evet çünkü 35 yaş altına yapmıyorlar💞 ama çok sevindim allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin🙈