aezgi Hilaloztrk tam 37 mi canım bende 37+5 doğum yaptm dünn gece sezeryanla neden solunum sıkımtısı olurmus birsey dedilermi rabbim sifa versinn en kısa zamanda kucağına alırsın inşallah
Hilaloztrk aezgi Tam 37 haftalikti. Ilk çocuğunda bende 37+6 ta doğum yapmıştım onda böyle bir sorun yasamamistik. 37 akcigerler için erken bi haftaymış yani bebekten bebeğe fark ediyor tabikide bünye meselesi. Teşekkür ederim güzel duanız için amin insallah
Sinem_Asel Benim oglum 31 haftalık dogdun ayını doldurana kadar kuvezde kalacak dediler cok üzülmüştüm ama 5 günde cıktı cok kucüktü ve ilk bebegim Di 1500 gr nasıl tutacagımı bilemedim simdi 10 yasında büyüdü bile allahın izniyle alırsın kucagınA
Ferdali1 2463nry 2 kilo 900 gram doğdu benim bebeğim ama küvezdeyken 2500 lere indi hemen toparladı ama eve getirdikten sonra