Malesefki bebeğimiz duramadı doğum sancılarım başladı. Sezeryan olduğum için normal doğum kanalına yerlesmemesini bekledik fakat ağrılarım çoğalınca mecburen doğum oldu. Şu an bebeğimin solunum sıkıntısı var hızlı nefes alil veriyor o yüzden yoğun bakıma aldılar 10 gün yaticak dua edermisiniz oğlum için. Birde bu durumu yasayaniniz oldumu hiç