ygmurnuuur Bebislerimiz evet söyledim ama 3 haftadan beri gidiyorum ben doktoruma baştan beri korkularım olduğunu anlattım hep sezeryan yönlü ilerledik doktorum çok anlayışlı hiç zorlamadi