Dilra Evet guzel anneler sizlere sormak istedigim bisey var 1 bucuk yasında bi kızım var hamd olsun 30+6 haftalık gebeyim bu gebeliğimde ilk 4.ayda doktora gittiğimde cinsiyeti sordum bana erkek oldugunu soyledi ve bayada baktı yanii 6 ayimda tekrar doktora gittim emin olmak adına birdaha sordum bu arada devlete gidiyorum her zaman aynı doktora denk gelemiyorum neyse velhasıl 6 ay kontrolumde de doktor kız olduğunu soyledi şaştım kaldım 4 aylık bi bebeğin cinsiyeti belli olmazmı sormak istedigimim aranizda bu sureçte böyle belirsizlikle giden varmı sonuç nedir şaştım kaldım bu ay yine kontrolum var bi hazirlikta yapamadım bu belirsizlikten😄
mom6565 Dilra canım sen yinede bir kere daha git ona göre hazırlığa başlarsın bu tarz olayları çok geliyor hamilelerin basina iki abalmada kız dediler erkek oldu hayirlsiyla
Melek44 Dilra bende aynı seyi yasadım ama sizin kdr gec ögrenmdm 16. Hftada özel hstnede erkk dedi bi doktr cok sevndk bi kızım vardı bunuda erkk istyodk cnkü snra eşimle baska bi doktra daha gidelm dedk kesinleşsin diye yine gittik baska doktra kız oldugunu ögrendk 27. Hftdayö her gidişimde soruyorm kız. Anlycagnz bnada 16. Hftada erkk dediler muhtemeln kordnyla karıstrmş. Ama 6. Ayda ögrenmk daha ktü baska doktrada gitsenz kesinlştrmk için iyi olr
Betuledem Dilra Kuzenimin 2 oğlu var, 3.ye de kız dediler çok mutlu oldu, tüm süreç boyunca kız olarak söylediler, doğumdan birkaç hafta önce erkek olacağını öğrendi, şok geçirdi tabi. Sonunda minnoş bi oğlu daha oldu. ☺️
kurretulayn Dilra olmazmi benim abimin eşinin hamileliğin 4 ayında erkek dedi doktor Hem de özel bir doktor özelde sonra 6 aylık tekrar erkek dedi sonra 7 aylık kız dedi sonra 8 aylık erkek dedi en son kız doğuracak 9 aylığa doğru kız dedi Yani anlayacağın az kalsın doğum dönecektik böyle yanlış lamaları hep duyuyorum yani
Dilra mom6565 allah bağışlasın inşallah🤲❤bakalım randevu alabilsem gidicem ama malesef alamıyorum bi tuhafım ne kızım diye sevebiliyorum ne oğlum değisık bi sey allahım başta sağlıklısını ve hayirlısını nasip etsin en büyük duam bu🤲🤗
mom6565 Dilra Ewet onu atın merak ettim bende 21 haftaligim hala cinsiyet kesinliği yok burda kime sorduysam erkek dedi ama doktor sanki kız gibi dedi
SinemU Dilra Selam ben de belirsizlik içindeyim ve çok can sıkıcı bir durum bir kızım var 5 yaşında şuan 13+5 günlük gebeyim geçen hafta doktor muayenesine gittim erkek gibi dedi bir önceki muayene 11+4 de olmuştu erkeğe benziyor dedi ve net bişey olmadığı için beklemede kalmak zorunda kaldım bir sonraki randevum 16+1 de kesinleşir inşallah 🙏
mom6565 Dilra canım sen burada kimseye tahminde bulundurdun mu özellikle Gulsen_mustafa1 diye biri var o baya deneyimli hemşirelik stajı almış heralde
NAZ2333 SinemU benimde kizim 8 yasinda 13+3 te doktorum erkege benziyor dedi sali gunu dr gidicem 16+2 olcaz insallah tam belli olmustur ailecek erkek istiyoruz rabbim.saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ins
Dilra mom6565 bi kere atmıştım ama pek bi yanit alamadim postuma etiketlermisiniz gulşen mustafayı rica etsem😊
mom6565 Dilra muhakak dönüş yapar sana banada erkek dedi bakalım tam belli olsun mesaj aticam gulşene
Dilra kurretulayn bende bu gebeliğim de heralde hiç bisey almicak beşik hamak ve 3 4 takim beyaz sarı takim haricinde içimi belirsizliklerle doldurdular çünkü dogduktan sonra gider 5 dk alirım yine alıcaklarımı🤷♀️
zynpcknn kurretulayn böyle olduğunu duyunca karnımdakinden şüphe duyuyrm 2 kere gittim doktora iki defa erkek dedi ama bunları gördükçe acaba karnımdaki kız olabilir mi diye aklım karışıyo