masallarin benim bildigin kırmızı renkti pıhtı olmazsa parça parça et gibi gelmezse korkma dedi ben neler yaşadık ilk ay hastaneye gittim kah tahlili yaptılar bebek oluşmamış dediler , sonra 10gun sonra gel dediler 10gun olmadan gene kanamam oldu gene gittim acile gene kan testi yaptılar düşük yapmışsın dediler kadın doğum doktoru ultrosondan baktı bebegi göremedi alttan baktı bebek canlanmış dedi kese altında kanaman var dedi progestan başladı şimdi de 26 haftalık oldum bide bu ayda kanama oldu fazla ayakta durma dediler doğuma kadar diken üstünde olacağım galiba