orkide21 benim ortalama 12 sene kadardır devam ettiği için kronikleşti. 2 günde bir mutlaka oluyor, hafif bir kaşınma hissettiğim an hemen hapı alıyorum zaten 10dk içinde etki ediyor. Yalnız 2 gün sonra tekrar.. Çok ileri gittiği zamanlar da oluyor. Bu 12 senede iki kez başıma geldi, biri gebelikte hatta. Sanırım bir atak oldu, acilde iğne oldum. Yoksa ne hap, ne şurup ne krem etki etmedi. Zyrtec kullanımını hamilelikte doktorum en fazla 2 günde bir dedi. Her gün kaşınsam bile kullanamıyorum, siz de kullanmayın. Olabiliyorsa 2-3 günde bir almaya çalışın hapı. İğne için de gebelikteki iğne daha farklı sanırım. Gerçekten yerimde duramadığım kaşınmaktan ağlayarak hopladığım bir an oldu, geceydi, doktorum acili arayıp vurmaları gereken ilacı tarif etti. Bu kadar ciddi bir atak yaşarsanız da doktorunuzla iletişime geçerek iğne olun isterseniz. İğne o an rahatlatıyor, devamında da hapın tekrar etki etmesini sağlıyor.