ilkim_55 çok geçmiş olsun bana da alerji atağı dendi, diğer kaşıntıya ihtimal veren karaciğer vb. iç organlarda bir şey çıkmadı, buna da çok şükür tabi. Kaşıntıya alışığım, kaşındıkça hapımı içiyordum 10dakikaya geçiyordu ama dün gece gerçekten artık aklımı yitireceğim sandım. Bugün doktorumun müdahalesiyle kullandığım hiçbir vitamini içmedim, çok daha iyiyim. Özellikle kullandığımız multivitaminlerin yan etkilerinde binde bir kişide kaşıntı yazıyor, bilginiz olsun