Kedisever3535 ben de birgün çok fena ağrı çektim parol içmemek için de direndim. artık ağrıdan ağlama seviyesine gelince parol içtim. meğer aylardır içmemek için direndim parolun hiçbir etkisi yokmuş🙄 sonra buradan bi arkadaş nane yağını tavsiye etti resmen derdime derman oldu. ben de bas ağrısı yasayan herkese tavsiye ediyorum. alnına sakaklarina kulak arkana burun deliklerine sür. hafif masaj yap loş ışıklı ortamlarda kalmaya çalış. arada da buz kompresi yap. ağrı çok çok hafifler