Kedisever3535 Kızlar 6+4 haftalığım. Dün gece agridi basim ilk defa öylece uyumuşum. Bu sabah bir şey yoktu şimdi 1 saattir başım çok ağrıyor. Bu normal midir. Eşarp falan sardım ne yapsam geçer çok kotu ağrıyor cunku
ogluileannesi Kedisever3535 canım bende 6+3 üm baş ağrısı bilmezdim dün akşam başladı yeni yeni geçti :( patates doğra buzlukta beklet tülbentle sar başına sonra biraz balkonda otur hava al 🤲🏻
Boncukgiller003 Kedisever3535 geçen gün benimde çok aşırı ağrıdı. 3 gün boyunca hiç geçmedi hafiflemedi bile. En sonunda acile gittim iki tane serum taktılar öyle kendime geldim. Tavsiyem hemen acile git hamile olduğunu söyle ona göre serum yaparlar
Buketkucuk Kedisever3535 bende 19+6 haftalığım ve uzandığım yerden kalktığımda başıma çok şiddetli bir ağrı saplanıyor neden acaba bileniniz ya da aynını yaşayananız var mı
snm1- Kedisever3535 benim migrenim var 15 haftalık hamileyim ve hafta da 2 3 kez ağrıyo basım mümkün olduğunca parol dahi olsa içmeemye calısıyorum karanlıkta yatıyorum 2 gün sürüyor ama yapcak bişey yok gebelikte normal baş agrısı
Kedisever3535 ogluileannesi hep evdeyim ondan mi acaba hava falan nadir alıyorum balkona cikayim. Dayanamıyorum başım kopcak gibi canm böyle bisey görmedim.
ogluileannesi Kedisever3535 ondan tabi , doktor bana yatış verdi düşğk tehlikesinden dolayı ben ondan çıkamıyorum senin öyle problemin yoksa bi hava al yürü iyi gelir
Kedisever3535 ogluileannesi bu zamana kadar yoktu dün başladı. Balkona çıktım hava aldim tam da kötü zamandayiz kis. Yuruyusu yarin yaparım artik
Kedisever3535 Boncukgiller003 3 gün boyunca geçmezse bakarim canım. Şimdi riskli gebelik serum acil falan iyice strese girmeyeyim
Kedisever3535 Rukiye____ aynen canım eşarp sardım bekliyorum öyle. Nasi geçirmeye çalışıyosun dr falan yazdın mi
aytn123 Kedisever3535 hiç bişey yapmadım dr a yazmadım 2. Hamileliğin olduğu için biliyorum bu konuları diğerinde de çok oldu çünkü patates dilimleyip başına sarıyorum o çok iyi geliyor 🥰
snm1- Kedisever3535 kafamı soğuk suya sokuyorum ve saçlarımı çektiriyorum Bi nebze rahatatıyor tatlım
Tazeanne0 Kedisever3535 yok kız bir fincan kahveden hiç bir şey olmuyor doktorlarda bir fincan diyor sadece aldığın kafein önemli 2 fincan içersn zararlı ben içiyorum şahsen ve başımı tek geçiren şey kahve migrenin var mı ?
Tazeanne0 Kedisever3535 hım o zaman hamilelikten ağrıyordur 🤷 ilaçta sadece parol kullanılıyor ama genede doktora sormak lazım