Kalbim3 benim eğer kan değerim düşukse kahveyi kaşık kaşık yiyorum. Hatta gece uykumdna kalkıuorum. Hemen anlayıp tahlil yaptıriyorum. İlac kullandıktan sonra aklıma gelmiyor.. isterseniz bi bakın demir kan oranlarına. Ve hamilelikte 2 kere kafein alma hakkımız var. İster 2 bardak çay ister kahve şeklinde. Bunu dikkate alin bence. Cocuk esmer tabiki olmaz kahveden. Ama çarpınti felan yapar belki. Hem diyetisyenim hem doktorum fazlasını yasakladı..