Cicis adı spinal mi bilmiyorum ama ben belden aşağısı uyuşturdular ak ameliyat oldum hiç bir acı hissetmedim ama inanın o kadar heyecanlandım ki😊kendimi iyi hissetmiyorum dedim hemşireler den biri sağolsun başucumda sürekli benle sohbet etmişti. Kesinlikle ağrı acı yok biraz heyecan oluyor o da bebeği karnından çıkarıp sana gösterdikleri an bitiyor. Bana dikiş atılırken hemşireler bebeği temizleyip giydiriyor o esnada da oğlum ağlıyordu o kadar sinirlenmiştim ki niye ağlatıyorlar diye 😂😂inşallah sen de bir nefeste kavuşursun evladına