Cicis 2 defa sezeryan oldum. Ameliyat esnasında asla acı hissetmiyorsunuz. Ama o dokunmalar çekiştirmeler bastırma bebek çıkınca o içinin boşlugu falan hissediliyor. Bebek çıktıktan sonra ben ikisinde de uyudugum için dikilirken ne oluyor bilemiyorum. Uyanınca da ilkinde hiç agrım olmadı. Agrı kesici bile istemedim. İkincide agrım oldu onu da tarif etmek gerekirse şiddetli regl sancısının aynısı. Agrı kesici yapılınca oda kalmıyor.