esmaozan kizlar erkek bebegim olacak eşimle bir türlü isim bulamıyoruz bulsakta uyuşmuyoruz ben anlamı güzel kurandan bir isim koymak istyorum eşimde türkçe olacak osmanlı isimlerinden olacak diye tutturdu sizin önerebilceginiz guzel isimler varsa paylaşrmsnz 😊
Ozzz esmaozan bizim daha cinsiyet belli değil ama benim eşim de erkek olursa senin eşin gibi düşünüyo ama onları da ben pek beğenemiyorum zor geliyo bana bile yani
seymen esmaozan Yalnız Osmanlı isimleri hep Arapça ve Farsça haliyle çoğu da Kuranda geçer. Türkçe isimler ayrı. 😊
1prensesannesi esmaozan Osman Tuğra olabilir aslında hem hz. Osman dan hemde tuğra ismi osmanli yi hatirlatir😊 bence uyumuda güzel dusunebilirsiniz🤗
esmaozan Ozzz ya bazıları hoş olabiliyor ama geneli sanki soylemesi zor gbi kaan olabilir mesela diyorum hükümdar demek oğuz kaan olsun diyor bu sefer deli oluyorum 😂
Ozzz esmaozan oğuz kaan falan ıyi metehan baturalp onlar da güzel türkçe ama işte böle bilindik olmıycakmış.erkek ismi bulmak bence daha çok zor 😀
esmaozan Ozzz hiç sorma bide bana kılıçaslan yok baykurt yok kurtbey diye fikir sunması yokmu delircem 😂😂gercekten zor ya
Tarcininannesi esmaozan Bizim de erkek olucak RABBim nasil ederse,,MEHMET SELİM koymayı düşünüyoruz kısmet olursa...Mustafa Ali, Mehmet Emin, Ali Emir vs. bu tarz isimleri seviyorum ben tabi Talha, Taha gibi isimler de güzel...
1prensesannesi esmaozan yani fikir ben hiç duymadım iki ismi bir arada cokta yok bildiğim kadarıyla 😊
esmaozan Betuluus sancar ismini bende soylemistim onuda begenmedi ama guzel isim gerckten saglikla gelsin ins 😊
Betuluus esmaozan amin inşallah😂 kocalara isim beğendirmek imkansız gibi bişe babasının adını söylersen yada kardeşinin adını anca tatmin olurlar😂😂😂 benim kocam eve gelince Sancar olsun dedi bende Batur koydum öyle oldu yoksa bizde isimsizdik😂 bir gün eve isimle gelmesini bekle😂😂😂😂