EbruSamet Esrazoan ahh ahh canım keske meydan okuyabilsek azda olsa tiksindiklerimizi yiyebilsek 🤦🏼♀️
Gorkemcvhr EbruSamet aynen. Öyle birisi yazmış burda 6 öğün yememiz gerekiyor diye ama nerdeee keşke yiyebilsem 1 öğün zorla yiyorum oda bebeğim için 😊😊
Gorkemcvhr AyeGnl tabiki öyle düşünsün zaten onun da bebeği 😍 o kadar düşüncesiz erkekler var halimize şükredelim🤗😇
Cigdem91 EbruSamet 13. Haftada geçti benimde evdekiler köfte yerken benim göresim gelmiyordu her yapışımda kusuyordum sonra bir anda kesiliyor 20 haftalığız şimdi ve gerçekten 2. Trimester balayı demekmiş 😇😊🙏
Sunu EbruSamet bende aynen öyleyim yaa kıymaya bayılırdım şimdi tiksiniyorum. Kusmam yok çok şükür ama akşama kadar her yemek saati işkence gibi geliyor bana