Gorkemcvhr AyeGnl ahhh benim eşimde aynı şekilde işteyken bile sürekli mesaj atıyor ne yedin göster diye ama ağzıma lokma koyamıyorum kızıyor o da bilerek yemiyorum felan sanıyor herhalde 😩😩
Elif1147 EbruSamet hiç bilmiyorumm🤷♀️ Bnm bir arkadaşım hamileliği geçeli 3 yıl oldugu halde hala yiyemiyorm hamilelikten kaldı dedi 😂
EbruSamet Nur çok teşekkür ederim Zaten ben zorlayamamda içimin almadığını ama 3. Aydan sonra düzelmezse biraz biraz zorlamam gerek sanırım🤦🏼♀️ Ama sanki günden güne ilk zamanlardaki gibi kötü olmuyorum umarım çabuk atlatacağıma işarettir bu😍
EbruSamet Ebrupoyraz amin rabbim herkese sağlık versin inş🙏🏻 Düzelir diye bekliyorum 3. Aydan sonra düzelmezse zorlarım artık 🤦🏼♀️
EbruSamet Gorkemcvhr ayy inşallah bizimde bukadar kısa sürede geçsin ki yemenin tadına bakalım artık dimi🤗🙏🏻
AyeGnl EbruSamet 14. Haftadan sonra geçer dedi doktorum inşallah daha da uzun sürmez daha yeni ne yediysem çıkardım bide baş ağrısı Of 😫
Gorkemcvhr AyeGnl tabiki öyle düşünsün zaten onun da bebeği 😍 o kadar düşüncesiz erkekler var halimize şükredelim🤗😇
Gorkemcvhr EbruSamet aynen. Öyle birisi yazmış burda 6 öğün yememiz gerekiyor diye ama nerdeee keşke yiyebilsem 1 öğün zorla yiyorum oda bebeğim için 😊😊
EbruSamet AyeGnl çıkarmakta kötü canım ben henüz o boyuta gelmedim sadece tiksiniyorum tiksindiricimi katiyen yemiyorum 🤦🏼♀️
gulsumklc2 EbruSamet demek ki ni tek ben degılmısım ya 😕 altı haftalıgım daha ben ve hc bsey yiyemıyorum kzlar ac kalıncada tansıyonum dsyor sbah ıgken aksam acım tam ıkı haftadr
EbruSamet gulsumklc2 yok canım tek değiliz bizle birlikte genelimiz o sıkıntıyı cekiyor umarım çabuk atlatırız tek tesellimiz o🙏🏻
EbruSamet Esrazoan ahh ahh canım keske meydan okuyabilsek azda olsa tiksindiklerimizi yiyebilsek 🤦🏼♀️