aslzyn44 bisey olmaz Allahın izniyle bende hamileligimin ilk aylarıydı temizlik yaptim iki katli evi süpürdüm sildim sonra bel agrısı cektim bi gün sonraki gün kanamam oldu doktorum hastahaneden bile acilen eve gönderdi hemen uza tubaletten baska biseye kalkma dedi 3 gün üst üste igne vuruldum bir ay ilac kullandim simdi cok sukur 38. Haftamdayım ama cok dikkat etmem gerekiyor hamilelikte hic bir is hafif degil hamile icin o daha minnacık annesi