Muhtemelen sertleşmesi kötü bir durum olduğu anlamına gelmiyor çünkü o haftalardan sonra bebeği daha net hissettiğimiz için herhangi bir hareketimizde yada uzanırken bile bir yerde sertleştiğini hissederiz. Yakında tekmelerini de hissedeceksiniz zaten. Kötü düşünmeyin🖤