Mizgin2020 https://imgyukle.com/i/YADn58 Bende gördüm eşimde gördüm kafayı yemedik dimi 2. Çizgi görünüyor daha adetime 7 gün var
Asli10 Mizgin2020 çok net değil zorlayınca görüyorum sanki ama testin kendi çizgiside olabilir bide çok erken yapmışsın testi bi kaç gün daha bekle
Tugce1803 Mizgin2020 ben bu teste güvenmiyorum adetime 3 gün varken negatif çıkmıştı. Başka bir testle tekrarla bence🙏🏻
Asli10 Mizgin2020 kameranın negatif özellipi ile baktım ve ikinci çizgi var iki gün sonra kan testi ver bence
Zhrftm Mizgin2020 canim benimde öyleydi dayanamadım yaptim bende gözüktü hafif adetime 6 gun vardi ama git kan ver canım:)
gel_artik_bebegim Mizgin2020 canım var bence bebişko bayadır bekliyorsun Rabbim bekleyişlerini hayra çıkarsın 🌸👶
Derinmaviozkn Silik bir çizgi görünüyor sanki kan ver canım en sağlıklı sonucu alırsın hayırlısı olsun 😍
Mehtapakgl Mizgin2020 valla canım var gibi ama sen yinede heveslenme üzülmeyesin diye diyorum canım. Yarın kan ver istersen.
Mizgin2020 Leselis ayy inşallah kafayimi yiyorum dedim kendi kendime ama gözüküyor ilkez ben böyle gördüm kendi testimi
Mizgin2020 Asli10 aaa Allah razı olsun canım benim benim telefonumda öyle bişey var mı bilmiyom nasıl bişey canım o
Leselis Mizgin2020 evet bende seninle aynı düşünmüştüm bence hamilesin bende adetime 9 gün kala yapmıştım bence kan ver kanda çıkar zaten 😍
Asli10 Mizgin2020 kamera ayarlarına gir sarı siyah yapıyo en ufak çizgi varsa onu net sarı renk yapıyo