KasimMom 4 ay çok uzn bir sure ve hiçbir yere gitmemmssnz… Bir kere olsun gidemez miydnz… Folik asit ve demr ve kan ilacı veriyorlar daha sonra da… Ki ben saglik ocağını da cok onemsiyorum tetonz asisi da yapıyorlar… Onun harici her ay bnden 4 tup kan alip degerlere bakıyorlar… Oldugum yerdeki sagliknocagi Allah razı olsn cok ilgililer… Doktora gelince bazi testleri yaptrp yaptrmamak size bagli tabiki ama soylede dusunmek lazm doktrlar gerek görmedikçe bazi testleri istemiyor zaten… Bnce 3n kisa surede gitmelisinz