Sağlık ocağının kaydı e nabızdan yapılıyor net üzerinden kan tahlillerini orda ücretsiz yapıp kan ve d vitaminini ücretsiz veriyorlar. Hastaneyle alakalı bilgim yok ne yalan söyleyeyim ama ihmal etmişsin yazık bi araştırma çaba içine 4 aylık olmuş bile Allah yardımcın olsun