Eceesra Niremce bende aynı şekildeyim 4kilo aldım 16.haftadayım ama kilonuzu neden korumaya aldınız fazlamı dedi doktor?
Niremce Eceesra evet bana fazla dedı ben 14.haftada bu kılodaydım aslında 2 haftadır koruyorum suan 3.haftadayım korumada 😞
Nhyas Niremce böbrek sıkıntım var o yüzden tüm yemeklerde hiç tuz olmuyor tuzsuz yemeye dikkat ediyorum bir de pilav makarna vs hiç yemiyorum, akşam yemeklerini de 5-6 gibi yiyip sonrasında meyve ile ara öğün yapmaya çalışıyorum bunlar dışında pek dikkat etmedim açıkcası canım tatlı vs istediğinde yiyorum🙈
Gizmolata Niremce ya benim canım bişey yemek istemiyor☹️ Bebek için yiyorum işte kaşar,ceviz,protein ,sebze. Tatlı, pilav ve makarna falan yemiyorum canım çekmiyor, ekmek yutamıyorum ağzımda büyüyor. Ahh eski ben olsaydım hergün tatlılar cipslerr😂😂
Niremce Leylim evet valla arkadasım vermekte cok zor ben sadece koruyorbıliyorum… ve cok dıkkat etmeme ragmen boyle yaniii😞