31+5’teyim, yaklaşık 10 kg aldım. Daha da almak isterim 😊 48 kg ile hamile kalmıştım, hala gayet minyonum ve kendimi çok iyi hissediyorum. Bu yaşıma kadar çok şükür hiç kilo alma kaygım olmadı, bu yüzden hamilelikte de aldığım kiloları gördükçe aksine mutlu oluyorum 😎
az kilo alanlar ya da hiç almayanlar genelde zaten normalde de kilo problemi yaşayanlar, gördüğüm kadarıyla.