Zeyzey7 ben 2 senelik evliyim. mayis ayın da olmayacak diye kabullendik eşimle. korona bitsin doktora gidelim diye düşündük hatta. 10 ekimde hamile olduğumu öğrendim ve test yaparken de gayet dalga geçerek yaptım yoktur diye düşünüyordum çünkü. şuan 14.haftayi bitirmek üzereyiz bu kadar kafaya takmaya gerek yokmus onu anladik bizde